A Andorra un altre cop, aquesta vegada cap el Pas de la Casa, començo amb els esquis a l’esquena (5min) per el mig del poble fins que trobo un carreró que em deixa darrere dels edificis i la neu ja es continua, segueixo el telecadira de mes a l’esquerra de l’estació i quasi a dalt giro a l’esquerra i enfilo cap el coll dels Isards, des de el coll, mirant a la dreta, es veu el pròxim que no es gaire lluny, un cop dalt del segon coll, tenim ja la vista del cim, dels dos es el de la dreta. Des del cim vaig a buscar l’entrada d’una canal (que em sembla que hi ha), passat el pic d’Envalira per sota, ja es veu. Baixo aquesta canal i arribo a pistes, torno a posar pells fins el telecadira Pic Blanc i d’aqui per pistes avall.
Neu boníssima, ahir devien caure uns 5 cm i està perfecte, menys a les carenes que està ventada.

FOTOS

mafsi

About mafsi

Podràs tramitar la targeta de federat amb nosaltres, gaudir de material tècnic de muntanya, préstec de llibres i mapes, descomptes en les activitats, etc.