TRAVESSA A L’STELVIO

esqui de muntanya

La travessa del parc natural de l’Stelvio, es als Alps Italians, una ruta circular, de molta alçada, molt de temps per sobre dels 3000 mts, grans vistes i molts cims, grans baixades i molt bona neu en general.
                                                                    DIA 1
                                    FORNI-PIZZO TRASERO-REF BRANCA
Sortim de l’aparcament del refugi Forni (2178),seguim l’itinerari que puja cap al refugi Branca, està marcat amb pals, a mig camí trobem un pont que travessa el torrent que tenim a la dreta i s’enfila cap uns tubs (Isola Persa),direcció al Pizzo trasero, anem pujant fins a sortir a un plató, girem a la dreta per passar per sota d’uns seracs i per pendents mes dretes arribem a la pala cimera, no arribem al cim ja que fa mal temps i  no tenim gens de visibilitat, a 200 mts del cim, fem mitja volta i retornem pel mateix lloc per on hem pujat, un cop al pont, només hem de remuntar  els 150 mts de desnivell fins al Refugi C.Branca (2493).

DIA 2